INBOUND MARKETING
deviza unui business profitabil
Îți stăm la dispoziție cu strategii durabile de inbound marketing. Stabilim obiective realiste și gândim pe termen lung pentru a obține o creștere organică a business-ului pe care îl administrezi.
Cum reușim?
Când trebuie să apelezi la marketing inbound?
Dacă te întrebi când este cel mai indicat să optezi pentru o strategie inbound, iată câteva situații favorabile:
Top 5 avantaje pe care ți le oferă strategia noastră
Eficiența marketingului inbound a fost demonstrată în nenumărate rânduri.
Iată 5 dintre avantajele de care te poți bucura dacă apelezi la soluții specifice de abordare a audienței:
Ce etape vizăm în procesul de inbound marketing?
Niciun avantaj nu ar mai fi aplicabil dacă nu ar exista o strategie bine definită de inbound marketing. La BRINDUSTRY DIGITAL vizăm următoarele etape:
Definim publicul țintă – Creăm buyer personas detaliate și analizăm comportamentul de consum pentru a defini nevoile audienței targetate.
Creăm conținut valoros – Fie că e vorba de videoclipuri, articole de blog sau advertoriale. Personalizăm strategia în funcție de segmentul vizat și industria din care face parte clientul.
Aplicăm tehnicile de optimizare SEO – Conținutul creat trebuie să se încadreze în standardele motoarelor de căutare. Îmbunătățim structura paginilor și integrăm imagini, link-uri și cuvinte cheie relevante, care să vină în completarea armonioasă a textului.
Expunem mesajele și în social media – Nu ne concentrăm doar pe site, tocmai pentru că știm cât de avantajos poate fi mediul online pentru reputația unei afaceri. Adaptăm, așadar, mesajele în funcție de specificul fiecărei platforme în parte.
Generăm lead-uri – În schimbul unor webinarii gratuite sau ebook-uri, colectăm datele de care avem nevoie pentru a personaliza campaniile viitoare.
Întreținem comunicarea – În schimbul lead-urile generate, trimitem mesaje constante și oferte pentru a întreține interesul și încrederea publicului targetat.
Facilităm conversiile – Imediat ce am captat atenția audienței, sporim șansele de conversie prin abordarea unei strategii care vizează consultanță personalizată sau oferte speciale.
Măsurăm rezultatele înregistrate – Monitorizăm campaniile derulate și efectuăm statistici complete. Luăm în considerare metrici precum traficul pe site, rata de conversie sau impactul pe rețele sociale.
Fidelizăm clienții – Odată efectuată conversia, eforturile noastre nu se opresc. Întreținem relația pe termen lung cu prospecții, dar și reputația business-ului vizat.
Tehnicile de inbound marketing mizează pe experiențe personalizate și angajamente durabile cu audiența targetată.
Cu ce te putem ajuta?
La scurt timp după completarea formularului, te vom contacta.