icon top inbound marketing

INBOUND MARKETING

deviza unui business profitabil

Îți stăm la dispoziție cu strategii durabile de inbound marketing. Stabilim obiective realiste și gândim pe termen lung pentru a obține o creștere organică a business-ului pe care îl administrezi.
Cum reușim?

paper airplane
line right 8

Când trebuie să apelezi la marketing inbound?

Inbound marketing este soluția de care ai nevoie pentru a oferi experiențe personalizate, fie că e vorba de actualii sau potențialii clienți. Prin producerea constantă a conținutului valoros, poți îmbunătăți poziționarea în motoarele de căutare, dar și interacțiunea cu publicul țintă.

line-left-1
icon question

Dacă te întrebi când este cel mai indicat să optezi pentru o strategie inbound, iată câteva situații favorabile:

  • Vrei să sporești traficul organic de pe site

  • Ai lansat de curând o afacere și-ți dorești să generezi interesul publicului,

  • Vrei să fii la curent cu noile cerințe ale consumatorilor,

  • Îți dorești ca business-ul tău să devină pe piață un model de inovație și adaptabilitate,

  • Vrei să consolidezi relația cu actualii și potențialii clienți,

  • Oferi servicii B2B și vrei să construiești colaborări pe termen lung,

  • Vrei să creezi mesaje personalizate, specifice și consistente.

icon target
line right 9

Top 5 avantaje pe care ți le oferă strategia noastră

Eficiența marketingului inbound a fost demonstrată în nenumărate rânduri.

Iată 5 dintre avantajele de care te poți bucura dacă apelezi la soluții specifice de abordare a audienței:

  • Ai mai mult control asupra brandului – Poți comunica direct valorile și mesajele cheie ale afacerii tale, ceea ce îți poate fi de folos în atragerea potențialilor clienți.
  • Sporești încrederea publicului – Într-un mediu în care informațiile circulă neîntrerupt, iar atenția publicului scade din ce în ce mai mult, mesajele distinctive câștigă teren. Clienții își vor aminti rapid de business-ul tău dacă alegi o strategie inbound.
  • Segmentezi eficient audiența – Marketingul inbound permite o mai bună segmentare a publicului țintă. Poți adapta conținutul și mesajele pentru diferite categorii de audiență, ceea ce facilitează impactul și relevanța campaniilor derulate.
  • Înregistrezi costuri reduse pe termen lung – Chiar dacă necesită timp și resurse pentru a dezvolta și implementa o strategie inbound, costurile pot fi mai mici în comparație cu metodele de publicitate tradiționale.
  • Atragi lead-uri relevante – Prin intermediul conținutul captivant, șansa ca potențialii clienți să investească în produsele și serviciile pe care le oferi crește exponențial.

Ce etape vizăm în procesul de inbound marketing?

Niciun avantaj nu ar mai fi aplicabil dacă nu ar exista o strategie bine definită de inbound marketing. La BRINDUSTRY DIGITAL vizăm următoarele etape:

Definim publicul țintă – Creăm buyer personas detaliate și analizăm comportamentul de consum pentru a defini nevoile audienței targetate.

Creăm conținut valoros – Fie că e vorba de videoclipuri, articole de blog sau advertoriale. Personalizăm strategia în funcție de segmentul vizat și industria din care face parte clientul.

Aplicăm tehnicile de optimizare SEO – Conținutul creat trebuie să se încadreze în standardele motoarelor de căutare. Îmbunătățim structura paginilor și integrăm imagini, link-uri și cuvinte cheie relevante, care să vină în completarea armonioasă a textului.

Expunem mesajele și în social media – Nu ne concentrăm doar pe site, tocmai pentru că știm cât de avantajos poate fi mediul online pentru reputația unei afaceri. Adaptăm, așadar, mesajele în funcție de specificul fiecărei platforme în parte.

Generăm lead-uri – În schimbul unor webinarii gratuite sau ebook-uri, colectăm datele de care avem nevoie pentru a personaliza campaniile viitoare.

Întreținem comunicarea – În schimbul lead-urile generate, trimitem mesaje constante și oferte pentru a întreține interesul și încrederea publicului targetat.

Facilităm conversiile – Imediat ce am captat atenția audienței, sporim șansele de conversie prin abordarea unei strategii care vizează consultanță personalizată sau oferte speciale.

Măsurăm rezultatele înregistrate – Monitorizăm campaniile derulate și efectuăm statistici complete. Luăm în considerare metrici precum traficul pe site, rata de conversie sau impactul pe rețele sociale.

Fidelizăm clienții – Odată efectuată conversia, eforturile noastre nu se opresc. Întreținem relația pe termen lung cu prospecții, dar și reputația business-ului vizat.

Tehnicile de inbound marketing mizează pe experiențe personalizate și angajamente durabile cu audiența targetată.
Completează formularul și hai să creștem împreună.

La scurt timp după completarea formularului, te vom contacta.

Group 251
line right 8