Procesul nostru
Prima lună – Proces Road Map
Procesul BRINDUSTRY DIGITAL începe prin etapa de descoperire și se incheie prin livrarea unui plan de marketing ce se poate aplica de către echipa ta, sau împreuna cu noi, conform etapelor descrise mai jos.
Identificăm rezultatele pe care vrei să le obții (exemplu: să crești cifra de afaceri de la 5 la 7 milioane de euro în următoarele 12 luni) și aplicăm ingineria inversă pentru a afla cât mai multe despre afacerea ta.
Petrecem împreună jumătate de zi cu persoanele din compania ta care ințeleg cel mai bine clientul și nevoile lui. La această întalnire poate participa CEO-ul sau proprietarul companiei, directorul de vânzări, directorul de marketing, ingineri de vânzări, etc.
Invățăm cât putem de mult despre clienții tăi, produsele sau serviciile tale, elementele cheie din procesul de vanzare, istoricul de marketing și vânzări cât și despre concurența ta.
Dupa ce analizăm toate detaliile relevante, urmează ca timp de 3 săptămâni să documentăm strategia recomandată de către noi, și planul de acțiune care te duce la rezultatul pe care îl cauți.
La sfârșitul acestei etape o să primesti de la noi tot ce ai nevoie pentru implementare, pe care o poți face cu sau fără ajutorul nostru.
Următoarele două luni – Strategie Go-to-Market
Implementarea incepe prin concentrarea pe mesajele corecte pe care vrem să le transmitem.
Facem interviuri cu clienți existenți pentru a înțelege ce contează cel mai mult pentru ei. Vom descoperi noi perspective, vom valida sau contesta ceea ce crezi că este adevărat, și vom identifica cele mai importante lucruri pentru lansarea mesajelor potrivite către oamenii potriviți.
După aceste interviuri o să facem o ședință împreună cu tine în care o să îți arătăm ce am invățat de la clienții actuali, urmând să stabilim pe cine ajutăm și cum, dar și să aflăm mai multe despre modul în care creezi valoare și te diferențiezi de concurență.
La sfârșitul acestor două luni, o să primești strategia de conținut cât și o hartă a campaniei unde o sa documentam canalele de distribuție a conținutului ce pot genera rezultatele pe care le cauți.
Următoarele trei-patru luni – Conținutul esențial
Este etapa în care ne folosim de planul de marketing, interviurile cu clienții și angajații tăi, strategia de conținut și harta campaniilor, pentru a concepe conținutul pe care o să îl implementăm.
Echipa noastră de creatori de conținut și videografi o sa vorbească cu inginerii și persoanele tehnice pentru a extrage cunostințele lor și pentru a le transforma în conținut care o să vorbească despre ce contează cel mai mult pentru persoanele cărora ne adresăm, astfel încât să ajungem la ei și să îi influențăm să colaboreze cu tine.
Conținutul o sa fie un mix de articole pe blog, pagini de produse și servicii, studii de caz, videoclipuri (în care colegii tăi explică diverse teme), și pagini de destinație.
Cel puțin 6 luni – Campanii, conținut, strategie, raportare
În această etapă ne concentrăm pe conștientizarea brandului, în timp ce lucrăm și la optimizări pentru a atrage cereri de ofertă.
Livrăm mesajele și conținutul pe care l-am creat pentru a ajunge la cât mai multe persoane ce pot fi interesate de produsele sau serviciile pe care le oferi. O să fie livrate în locurile unde aceste persoane își petrec timpul.
Ne concentrăm atat pe clienții potențiali care caută acum o soluție, cât și pe clienții din nișa ta care încă nu conștientizează ce probleme au în prezent, sau daca au anumite probleme și nu stiu cu cine si cum sa le rezolve, pe cei care au nevoie de un nou colaborator pentru a începe un proiect, etc. Pe aceștia îi adăugăm într-un ciclu de cumpărare în care îi educăm și le oferim toate informațiile necesare, astfel încât să ajungă în stadiul de a cere o ofertă..
Recomandarea noastră este ca această etapă să dureze cel puțin sase luni pentru a vedea rezultate, dar ne putem opri oricând dorești în baza unei notificari trimise cu 30 de zile inainte.
Ținând cont că în B2B procesul de vânzare durează mult mai mult decât în cazul B2C, ideal ar fi să nu te oprești atunci când nu trebuie, pentru că rezultatele nu apar imediat. Dacă știi că durează câteva luni, sau câțiva ani pentru a vinde un echipament industrial sau serviciile pe care le oferi, atunci trebuie să fii conștient că și rezultatele ce provin din colaborarea cu BRINDUSTRY DIGITAL o apară într-o perioadă mai scurtă de timp, sau poate peste câteva luni.
Suntem siguri că atunci când rezultatele o să înceapă să apară o să vrei să investești mai mult.
Ce inseamnă rezultate și la ce să te aștepți
Pentru a înțelege dacă mergem în direcția corectă ne folosim de metrici, ca de exemplu: clasamentul în motoarele de căutare, traficul pe site, clienții potentiali și chiar clienții potențiali calificați pentru vânzari sunt KPI-uri de marketing.
Raportarea se face in Hubspot, sau alt CRM pe care îl folosești. Daca inca nu folosesti CRM-ul Hubspot, îți recomandăm să iei legătura cu noi pentru a îți arăta câte beneficii îți oferă suita lor de soluții. Noi cei de la BRINDUSTRY DIGITAL suntem partener oficial Hubspot în România și te putem ajuta inclusiv cu implementarea CRM-ului pentru marketing, vânzări și service.
în mod normal rezultatele încep să apară după luna cinci când încep să apară semnale care ne spun că soluțiile noastre funcționează. După lunile opt, nouă o să începi să primesti cereri de ofertă.
în funcție de domeniul în care activezi trebuie să ai în vedere că sunt mai multe variabile de care depind rezultatele obținute: mărimea audienței, prețurile produselor sau serviciilor, lungimea ciclului de vânzare până la comanda fermă, existența conștientizării brandului sau lipsa acesteia, numărul și mărimea concurenților, valoarea investițiilor în promovare, etc.
Înainte de a ne solicita consultanță, te rugăm să vezi cine este clientul nostru ideal, și cu cine lucrăm.
Cu ce te putem ajuta?
La scurt timp după completarea formularului, te vom contacta.