HubSpot2024-05-15T11:21:08+00:00

HubSpot – Platforma companiilor care vor să crească inteligent.

Accelerează creșterea afacerii tale, optimizează procesele comerciale și consolidează relațiile cu clienții. Ai o perspectivă asupra călătoriei prospecților tăi, atunci când interacționează cu serviciile sau produsele tale, astfel încât tu să poți răspunde cât mai bine nevoilor acestora și să îi convertești în clienți loiali și devotați business-ului tău.

CRM-ul preferat de:

Proprietari de afaceri

Ingineri de vânzări

Manageri de operațiuni

Marketeri

Peste 205.000 de clienți din peste 135 de țări își dezvoltă afacerile cu HubSpot.

HubSpot e pentru tine și afacerea ta, dacă:

  • Lead-urile primite nu sunt de calitate și nu se transformă în clienți

  • Procesele actuale din business îți aduc pierderi de resurse importante, precum bani și timp, fără să ai rezultate palpabile

  • Nu reușești să ai o privire de ansamblu asupra business-ului tău

  • Nu scalezi, deși ai investit resurse

  • Comunicarea dintre departamentele de Vânzări și Marketing nu există

  • Vrei o abordare 360° a marketingului digital

CRM pentru Vanzari

Dezvoltă-ți afacerea cu un partener HubSpot

Partener Hubspot Romania

De ce să lucrezi cu un partener de soluții Hubspot, asa cum este Brindustry Digital?

În primul rând, pentru că, pe cont propriu, îți va lua mai mult timp.

De aceea, cu noi, Brindustry Digital, lângă tine:

  • Ai la dispoziție expertiza noastră, fără să mai fie nevoie să pierzi timp pe a-ți da seama cum ar putea funcționa sistemul pentru tine și afacerea ta
  • Îți clarifici obiectivele și concepem împreună un plan de acțiune înspre atingerea acestora
  • Beneficiezi de training Hubspot, personalizat și dedicat ție și întregii tale echipe, însoțit de materiale suport

Și, poate, cel mai important:

Nu te învățăm doar cum se folosește sistemul și povestea se încheie, ci rămânem alături de tine și creștem împreună.

Alege dintr-o varietate de instrumente Hubspot pentru a atrage, încânta și converti potențialii tăi clienți.

HubSpot CRM + Sales Hub

Întreaga echipă de vânzări va avea instrumentele de care are nevoie pentru a programa mai multe întâlniri și pentru a încheia mai multe oferte, cu mult mai puțină muncă.

  • Generezi mai multe oportunități de vânzare
  • Crești eficiența prin automatizarea sarcinilor repetitive
  • Gestionezi prognozele de vânzări și activitățile de vânzări ale echipei

  • Ai o vedere de 360° asupra interacțiunilor cu prospecții și clienții

  • Ajungi să ai mai multă predictibilitate și îți poți planifica resursele mult mai bine

Marketing Hub

Software-ul de marketing HubSpot are tot ce ai nevoie pentru a desfășura campanii de inbound marketing de succes care îi fac pe oameni să fie interesați de afacerea ta. Toate instrumentele de marketing sunt într-un singur loc.

  • Îți crești traficul pe site
  • Convertești mult mai ușor prospecții
  • Dezvolți relațiile cu clienții și crești loialitatea față de brandul tau

HubSpot CRM + Service Hub

Toate canalele de comunicare și interacțiunile cu clienții sunt centralizate într-un singur CRM care îți permite să aprofundezi relațiile pe care le ai cu clienții tăi și să le câștigi loialitatea pe termen lung.

Într-o lume în care clienții pot cumpăra cu ușurință de la concurenții tăi în câteva minute, calitatea serviciilor pentru clienți poate determina succesul sau eșecul afacerii tale. De aceea HubSpot Service Hub este incredibil de important.


Software de vânzări ușor de adoptat, care folosește inteligența artificială.
Software de marketing bazat pe inteligență artificială care te ajută să generezi clienți potențiali și să automatizezi marketingul.
Service Hub
Toate instrumentele necesare pentru a crea o experiență personalizată pentru clienți - de la onboarding la asistență post-vânzare.

Suita de instrumente HubSpot: o platformă all-in-one pentru sprijinirea creșterii afacerilor

Găsește toate instrumentele de care ai nevoie pentru a crea campanii de marketing eficiente, pentru a alinia echipele, pentru a stimula vânzările și pentru a crește loialitatea clienților cu un serviciu clienți de înaltă calitate. Dorești să mai multe informații? Agenția noastră certificată HubSpot îți poate oferi o demonstrație.

Întrebări frecvente

De ce să alegi HubSpot2024-05-09T13:56:45+00:00

HubSpot combină ușurința de utilizare, funcționalitatea cuprinzătoare, suportul remarcabil și flexibilitatea prețurilor. Indiferent dacă vrei să generezi trafic și noi clienți potențiali, să automatizezi marketingul, să faci nurturing, să gestionezi canalul de vânzări sau să oferi servicii de calitate pentru clienți și fidelizarea acestora, orice este posibil. Îți construiești soluția personalizată.

Trebuie să folosesc toate soluțiile HubSpot?2024-05-15T07:47:28+00:00

Nu, HubSpot se adaptează nevoilor tale. Fiecare soluție este disponibilă separat: Marketing, Vânzări, CRM, Service și CMS. Și pentru fiecare dintre aceste soluții există mai multe niveluri de preț în funcție de funcționalitățile pe care le cauți. Desigur, poți alege o combinație de mai multe soluții în funcție de nevoile tale. Această flexibilitate îți permite să construiești o soluție personalizată pentru compania ta.

Eu am nevoie de clienți. O să îmi aducă Hubspot clienți noi?2024-05-15T09:15:33+00:00

Răspunsul este: depinde.

Depinde de cât de clar sunt stabilite obiectivele de business și mai apoi, cât de aliniate sunt departamentele de vânzări și marketing, acestea din urmă, fiind responsabile de aducerea leadurilor și convertirea lor în clienți. Hubspot oferă spațiul unde îți poți organiza procesele actuale și le poți îmbunătăți, pentru a aduce clienți și a scala afacerea. Ține cont că nu e suficient doar să setezi Hubspot, va fi nevoie de un proces urmat de întreaga echipă. Noi te sprijinim atât în crearea de procese, cât și în îmbunătățirea lor.

Vreau să-mi scalez business-ul. Cum mă ajută Hubspot să fac asta?2024-05-15T07:41:33+00:00

Minunat! Uite doar 3 elemente-cheie, oferite de Hubspot, care te vor ajuta să scalezi:

  1. Automatizări de marketing: capabilitățile HubSpot de automatizare de marketing sunt deosebit de valoroase pentru antreprenorii care vor să scaleze. Cu funcții precum lead nurturing, email marketing, programarea postărilor pe social media și instrumentele de creare de conținut, îți poți gestiona eficient campaniile de marketing și poți automatiza sarcinile repetitive. Acest lucru îți permite să te concentrezi pe activități strategice care duc la creșterea afacerii, cum ar fi analiza datelor, optimizarea campaniilor și dezvoltarea strategiilor de conținut.
  2. CRM-ul te ajută să îți gestionezi contactele, să urmărești interacțiunile și să obții informații valoroase despre clienții și prospecții tăi. CRM-ul se integrează perfect cu instrumentele de marketing și vânzări, permițându-ți să urmărești cu ușurință clienții potențiali, să gestionezi ofertele și să măsori eficacitatea eforturilor de vânzări. Acest lucru te ajută să iei decizii bazate pe date și să te asiguri că echipele de vânzări și marketing sunt aliniate și lucrează împreună spre aceleași obiective.
  3. Raportare și analiză: luarea deciziilor bazate pe date este crucială pentru extinderea unei afaceri. Platforma HubSpot oferă ustensile puternice de raportare și analiză, care îți permit să monitorizezi indicatorii cheie de performanță (KPI) și să urmărești succesul eforturilor lor de marketing, vânzări și servicii pentru clienți. Platforma oferă dashboards și rapoarte personalizabile, prin care vei putea să iei decizii informate pe baza informațiilor în timp real.
Mă interesează să implementez Hubspot pentru afacerea mea. Cum fac asta?2024-05-15T07:42:59+00:00

În primul rând, trebuie să decizi dacă vrei să faci asta pe cont propriu (ceea ce nu recomandăm dacă nu deții abilități tehnice și timp și vrei rezultate rapide) sau cu un partener ca Brindustry Digital.

Dacă faci asta pe cont propriu, va fi necesar sa îți creezi un cont și să achiziționezi unul dintre pachetele oferite de Hubspot sau să începi să testezi platforma – gratuit. Poți afla mai multe detalii aici.  

Dacă ne alegi pe noi să te ajutăm, te invităm să completezi formularul de aici și te vom contacta pentru a avea o primă întâlnire în care stabilim obiectivele implementării și planul de implementare.

Cât durează implementarea Hubspot?2024-05-15T07:45:29+00:00

Implementarea Hubspot depinde de obiectivele tale de business și de ce îți dorești să atingi. O implementare poate dura pornind de la 2 săptămâni, până la 3 luni.

Implementăm Hubspot plecând de la obiective, pentru a avea acțiuni focusate pe rezultate și nu doar pe implementarea unui sistem.

Ce înseamnă tehnologia Inbound folosită de voi și de Hubspot? De ce aș avea nevoie de ea?2024-05-15T07:47:05+00:00

Inbound marketing este o abordare strategică a marketingului care adaugă valoare pentru clienți și prospecți, prin conținut relevant și experiențe optimizate pe site și pe alte canale de marketing. Mai multe despre inbound marketing poți citi și aici.

Spre deosebire de marketingul outbound sau la rece, care implică transmiterea de conținut către persoanele care ar putea sau nu să aibă nevoie de el, marketingul inbound se concentrează pe crearea de relații semnificative cu potențialii tăi clienți, oferindu-le conținut util și creând relații de lungă durată.

De exemplu, în loc să trimiți un e-mail general, poți crea un articol pe blog, care să răspundă la întrebările prospecților sau să ofere sfaturi despre cum le poți rezolva problema.

Completează formularul și hai să creștem împreună.

La scurt timp după completarea formularului, te vom contacta.

Go to Top