Agenție de Comunicare și Marketing ESG
Brindustry Digital este o agenție comunicare și marketing ESG. Indiferent de dimensiunea sau domeniul de activitate al companiei tale, inițiativele de sustenabilitate și principiile ESG (mediu, social și guvernanță) au devenit indispensabile. Acestea nu doar contribuie la gestionarea riscurilor și extinderea oportunităților, ci și îmbunătățesc relațiile cu clienții și partenerii tăi. Mai mult decât atât, clienții moderni prioritizează companiile care adoptă un angajament ferm față de sustenabilitate și valorile ESG.
Cui se adresează:
Industria producătoare
Industria financiară
Industria energiei
Industria retailului și FMCG

Companiile care adoptă ESG pot reduce costurile cu până la 20%, îmbunătățind eficiența și respectând reglementările, atrăgând totodată clienți și investitori sustenabili.
Ce este ESG
ESG reprezintă un set de criterii utilizate pentru a evalua performanța, transparența și responsabilitatea unei companii în trei domenii principale: Mediu, Social și Guvernanță.

Mediu (Environmental)
Se concentrează pe impactul ecologic al companiei, inclusiv reducerea emisiilor de carbon, conservarea resurselor naturale și măsurile de adaptare și atenuare a schimbărilor climatice.

Social
Analizează relațiile companiei cu angajații, clienții, comunitățile și autoritățile de reglementare. Include aspecte precum diversitatea și incluziunea, practicile de muncă, sănătatea și siguranța, dar și implicarea în comunitate.

Guvernanță (Governance)
Examinează structura și practicile de conducere ale companiei, incluzând diversitatea și independența consiliului de administrație, auditul, gestionarea riscurilor, transparența în raportare și respectarea eticii în afaceri.
De ce companiile trebuie să implementeze ESG?
Implementarea ESG ajută companiile să satisfacă cerințele stakeholderilor, să gestioneze riscurile, să îmbunătățească reputația și să respecte reglementările. Prin adoptarea acestor practici, afacerile operează într-un mod sustenabil, etic și responsabil, ceea ce devine standardul actual în mediul de afaceri.

Ce este Marketingul ESG?
O Strategie pentru Creșterea Sustenabilă a Vizibilității Brandului
Marketingul ESG reprezintă eforturile de marketing și comunicare care pun în lumină practicile și inițiativele unei organizații în domeniile Mediu, Social și Guvernanță (ESG). Scopul acestuia este de a transmite eficient realizările și angajamentele ESG către părțile interesate, cum ar fi investitorii, clienții, angajații și publicul larg.
Prin promovarea acestor inițiative, marketingul ESG ajută companiile să:
Impactul Marketingului ESG
Marketingul ESG, centrat pe comunicarea angajamentului unei companii față de practici responsabile și sustenabile, are un impact semnificativ asupra afacerilor și societății în ansamblu.
HubSpot CRM + Service Hub
Toate canalele de comunicare și interacțiunile cu clienții sunt centralizate într-un singur CRM care îți permite să aprofundezi relațiile pe care le ai cu clienții tăi și să le câștigi loialitatea pe termen lung.
Într-o lume în care clienții pot cumpăra cu ușurință de la concurenții tăi în câteva minute, calitatea serviciilor pentru clienți poate determina succesul sau eșecul afacerii tale. De aceea HubSpot Service Hub este incredibil de important.
Software de vânzări ușor de adoptat, care folosește inteligența artificială.
Suita de instrumente HubSpot: o platformă all-in-one pentru sprijinirea creșterii afacerilor
Găsește toate instrumentele de care ai nevoie pentru a crea campanii de marketing eficiente, pentru a alinia echipele, pentru a stimula vânzările și pentru a crește loialitatea clienților cu un serviciu clienți de înaltă calitate. Dorești să mai multe informații? Agenția noastră certificată HubSpot îți poate oferi o demonstrație.
Întrebări frecvente
Răspunsul este: depinde.
Depinde de cât de clar sunt stabilite obiectivele de business și mai apoi, cât de aliniate sunt departamentele de vânzări și marketing, acestea din urmă, fiind responsabile de aducerea leadurilor și convertirea lor în clienți. Hubspot oferă spațiul unde îți poți organiza procesele actuale și le poți îmbunătăți, pentru a aduce clienți și a scala afacerea. Ține cont că nu e suficient doar să setezi Hubspot, va fi nevoie de un proces urmat de întreaga echipă. Noi te sprijinim atât în crearea de procese, cât și în îmbunătățirea lor.
Minunat! Uite doar 3 elemente-cheie, oferite de Hubspot, care te vor ajuta să scalezi:
- Automatizări de marketing: capabilitățile HubSpot de automatizare de marketing sunt deosebit de valoroase pentru antreprenorii care vor să scaleze. Cu funcții precum lead nurturing, email marketing, programarea postărilor pe social media și instrumentele de creare de conținut, îți poți gestiona eficient campaniile de marketing și poți automatiza sarcinile repetitive. Acest lucru îți permite să te concentrezi pe activități strategice care duc la creșterea afacerii, cum ar fi analiza datelor, optimizarea campaniilor și dezvoltarea strategiilor de conținut.
- CRM-ul te ajută să îți gestionezi contactele, să urmărești interacțiunile și să obții informații valoroase despre clienții și prospecții tăi. CRM-ul se integrează perfect cu instrumentele de marketing și vânzări, permițându-ți să urmărești cu ușurință clienții potențiali, să gestionezi ofertele și să măsori eficacitatea eforturilor de vânzări. Acest lucru te ajută să iei decizii bazate pe date și să te asiguri că echipele de vânzări și marketing sunt aliniate și lucrează împreună spre aceleași obiective.
- Raportare și analiză: luarea deciziilor bazate pe date este crucială pentru extinderea unei afaceri. Platforma HubSpot oferă ustensile puternice de raportare și analiză, care îți permit să monitorizezi indicatorii cheie de performanță (KPI) și să urmărești succesul eforturilor lor de marketing, vânzări și servicii pentru clienți. Platforma oferă dashboards și rapoarte personalizabile, prin care vei putea să iei decizii informate pe baza informațiilor în timp real.
În primul rând, trebuie să decizi dacă vrei să faci asta pe cont propriu (ceea ce nu recomandăm dacă nu deții abilități tehnice și timp și vrei rezultate rapide) sau cu un partener ca Brindustry Digital.
Dacă faci asta pe cont propriu, va fi necesar sa îți creezi un cont și să achiziționezi unul dintre pachetele oferite de Hubspot sau să începi să testezi platforma – gratuit. Poți afla mai multe detalii aici.
Dacă ne alegi pe noi să te ajutăm, te invităm să completezi formularul de aici și te vom contacta pentru a avea o primă întâlnire în care stabilim obiectivele implementării și planul de implementare.
Implementarea Hubspot depinde de obiectivele tale de business și de ce îți dorești să atingi. O implementare poate dura pornind de la 2 săptămâni, până la 3 luni.
Implementăm Hubspot plecând de la obiective, pentru a avea acțiuni focusate pe rezultate și nu doar pe implementarea unui sistem.
Inbound marketing este o abordare strategică a marketingului care adaugă valoare pentru clienți și prospecți, prin conținut relevant și experiențe optimizate pe site și pe alte canale de marketing. Mai multe despre inbound marketing poți citi și aici.
Spre deosebire de marketingul outbound sau la rece, care implică transmiterea de conținut către persoanele care ar putea sau nu să aibă nevoie de el, marketingul inbound se concentrează pe crearea de relații semnificative cu potențialii tăi clienți, oferindu-le conținut util și creând relații de lungă durată.
De exemplu, în loc să trimiți un e-mail general, poți crea un articol pe blog, care să răspundă la întrebările prospecților sau să ofere sfaturi despre cum le poți rezolva problema.
HubSpot combină ușurința de utilizare, funcționalitatea cuprinzătoare, suportul remarcabil și flexibilitatea prețurilor. Indiferent dacă vrei să generezi trafic și noi clienți potențiali, să automatizezi marketingul, să faci nurturing, să gestionezi canalul de vânzări sau să oferi servicii de calitate pentru clienți și fidelizarea acestora, orice este posibil. Îți construiești soluția personalizată.
Nu, HubSpot se adaptează nevoilor tale. Fiecare soluție este disponibilă separat: Marketing, Vânzări, CRM, Service și CMS. Și pentru fiecare dintre aceste soluții există mai multe niveluri de preț în funcție de funcționalitățile pe care le cauți. Desigur, poți alege o combinație de mai multe soluții în funcție de nevoile tale. Această flexibilitate îți permite să construiești o soluție personalizată pentru compania ta.
Cu ce te putem ajuta?
La scurt timp după completarea formularului, te vom contacta.
