Strategie inbound - 3 metode eficiente de implementare

Vrei să implementezi o strategie inbound, dar nu știi exact ce presupune întreg procesul? Să te detașezi de practicile standard și să aduci un suflu nou industriei în care activezi nu este tocmai cea mai ușoară misiune. Eficiența marketingului inbound a fost demonstrată în nenumărate rânduri, tocmai pentru că reușește să se adreseze clienților cu mesaje valoroase. În diversitatea de informații pe care le primește zilnic, prospectul are nevoie mai mult ca niciodată să se asocieze cu branduri care merg contra curentului. O asemenea abordare presupune atât alegerea corectă a resurselor, cât și adoptarea viziunii potrivite.

Te întrebi care sunt pașii de realizare și cum poți ajunge la rezultate durabile?

 

Cum să construiești o strategie inbound?

Crearea unei strategii de marketing inbound este un proces complex. Totuși, există câteva etape cheie care te vor ajuta să dezvolți un plan eficient:

  • Fă o cercetare detaliată și creează un profil de buyer persona. Înainte de a crea mesajele care să genereze conversii și să creeze conexiuni trebuie să știi mai întâi cui te adresezi. Alocă timp pentru a-ți cunoaște audiența și a-i analiza preferințele, interesele și obiectivele. De asemenea, evaluează-ți activitățile de promovare folosite în ultimul an și trasează obiective SMART (specifice, măsurabile, accesibile, relevante și delimitate în timp).
  • Începe să adaptezi conținutul și să creezi un plan personalizat pentru afacerea ta. Vino cu o abordare nouă. De exemplu, dacă oferi servicii de prelucrare a metalelor, le poți pune în valoare prin intermediul activităților de marketing industrial. Optimizează conținutul și vorbește pe limba clienților. Nu contează dacă ai mult trafic pe site dacă nu este relevant pentru ceea ce ți-ai propus.
  • Transformă vizitatorii în potențiali clienți. Odată ce ai reușit să-ți sporești vizibilitatea și să ajungi la publicul care te interesează e momentul să treci la pasul următor – conversia. Este cel mai important pas, dar și cel mai dificil. Într-o asemenea etapă trebuie să-l convingi pe cel care a luat contact cu afacerea ta că ești soluția de care are nevoie. Dacă vrei să reușești, oferă-i ceva în schimb (poate fi un ebook sau acces la videoclipuri cu informații utile). Folosește un apel la acțiune puternic și creează un landing page convingător.
  • Facilitează achiziția. Pentru a definitiva o strategie inbound profitabilă nu e de ajuns numai să colectezi datele consumatorilor. Trebuie să îi susții în procesul de achiziție și să le trezești interesul pentru a te alege pe tine în detrimentul altora. Folosește-te de unicitatea afacerii tale, dar și de mesaje creative.

 

3 metode eficiente prin care poți transforma vizitatorii în clienți loiali

creating inbound strategy img art 01

 

Vrei să te bucuri din plin de eficiența activităților de marketing inbound?

Iată trei metode prin intermediul cărora poți facilita procesul de loializare:

  1. Folosește mai multe canale de comunicare – Email marketing-ul nu e de ajuns pentru o strategie inbound. Mixează canalele în funcție de segmentul căruia i te adresezi. Observă care este platforma pe care se înregistrează cele mai multe interacțiuni și adaptează strategia în consecință.
  2. Creează conținut relevant – Niciun prospect nu va fi dispus să cumpere produsele sau serviciile tale dacă vii cu aceleași mesaje pentru fiecare categorie de clienți. Vino cu idei interesante și abordează un limbaj simplu, dar bazat pe inovație și transparență.
  3. Acționează cu rapiditate – S-a demonstrat că șansele de a convinge un vizitator să intre în etapa de achiziție sunt mai mari dacă îl contactezi imediat ce trimite o solicitare. Monitorizează-ți constant performanțele și urmărește îndeaproape comportamentul de consum al potențialilor clienți.

Vrei să ai parte de o strategie inbound care să genereze rezultate pe termen lung?

Consecvența este cheia succesului în marketing – urmează sfaturile de mai sus și oferă plus valoare business-ului tău!

Leave A Comment